Setmanari d'informació local - 138 anys

Els establiments emblemàtics de Palma arriben al cinema durant les festes de Nadal

26719

Durant aquests dies i fins al final de les festes nadalenques les sales de cinema Augusta i CineCiutat projectaran el vídeo de promoció dels establiments emblemàtics de Palma.

Aquest espot va ser elaborat per la Fundació Palma 365 amb el suport de l’agència de desenvolupament local de PalmaActiva i fou presentat en exclusiva a la World Travel Market de Londres al novembre d’aquest mateix any.

En aquesta fira l’Ajuntament va promocionar Palma com a destinació turística de primer nivell i posà en valor la singularitat dels establiments emblemàtics de Ciutat, comerços que la fan única, amés de la tasca realitzada en la seva catalogació al nostre municipi.

Joana M. Adrover, regidora de Turisme, Comerç i Treball , ha comentat al respecte d’aquesta acció que «es pretén, a més de contribuir al coneixement dels establiments emblemàtics, el manteniment i la promoció, sensibilitzar la ciutadania i el visitant respecte dels seus valors i el model de ciutat que volem ser».

Així, aquest vídeo publicitari arriba als cinemes de Palma per ampliar la campanya de promoció d’aquest establiments i complementa altres actuacions que es duen a terme com l’exposició fotogràfica itinerant –que actualment està instal·lada a l’Estació Intermodal-, el catàleg que es preveu editar i les subvencions destinades exclusivament a aquests establiments i distintes accions de foment.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.