Deià i Valldemossa també pengen la bandera de l’arc de Sant Martí
La bandera que l'Agrupació DEIA ha regalat a l'Ajuntament, entregada pels regidors Lluís Apesteguia i Cris López. | Foto: Agrupació DEIA
La bandera de l’arc de Sant Martí també onejarà als ajuntaments de Deià i Valldemossa. Tots dos consistoris se solidaritzen així amb el moviment LGTBI, que aquests dies celebren la festa de l’orgull.
En el cas de Deià, la bandera es penja a iniciativa de l’agrupació DEIA després d’obtenir el vistiplau de la batlia, presidida per Junts Deià. Segons l’agrupació, aquests actes simbòlics són molt importants, ja que els gais, lesbianes, bisexuals, transsexuals i intersexuals no gaudeixen d'una normalitat social plena i viuen sota la pressió de la intolerància, especialment durant la infància i la joventut.
«No només es tracta d'eradicar la violència homofòbica, sinó també els petits actes inconscients i socialment acceptats que constitueixen una microhomofòbia que danya l'autoestima del col·lectiu LGTBI», ha assegurat l’agrupació.
Així mateix, DEIA ha demanat els canvis legislatius per a la no discriminació dels intersexuals i per treballar per a la plena igualtat, i s'ha mostrat orgullosa que l'Ajuntament del municipi sigui reivindicatiu i solidari amb les persones LGTBI que arreu del món són perseguides per la seva sexualitat.
També a Balears
- UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- La Vila obligarà a reobrir el camí públic de Bàlitx d’enmig
- Dos motoristes de 18 i 19 anys arrestats per robatori després de caure durant una persecució a Sóller
- El sorteig d’hivern deixa 225.000 euros a Sóller amb un premi molt repartit

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.