La UIB redactarà l'informe sobre la legalitat de l'adjudicació del Palau de Congressos
La presidenta de la societat Palau de Congressos, Joana Maria Adrover, ha rebut avui la comunicació del Govern que l'advocacia de la Comunitat no farà l'informe sobre la legalitat del concurs de gestió de Palau de Congressos de Palma.
El consell d'administració de la societat Palau de Congressos va acordar, en el decurs de la sessió constitutiva de dia 7 d’agost, sol·licitar a l'advocacia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears l’esmentat informe, a la vista dels dubtes legals que existien per poder continuar amb el procés d’adjudicació ja iniciat.
A la mateixa sessió, el consell d'administració de la societat deixà oberta la opció de contractar una auditoria externa en cas que els serveis jurídics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB) no poguessin fer-se’n càrrec. En qualsevol cas, l'informe hauria d'enllestir-se en un termini màxim de 45 dies. Cosa que ha fet avui mateix la presidenta de la societat Palau de Congressos, la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover.
Una vegada rebuda la comunicació del Govern, Adrover ha fet avui mateix una consulta a la Universitat de les Illes Balears que ha confirmat la seva disposició a elaborar l''informe. Els tràmits per formalitzar l'encàrrec es posaran en marxa la pròxima setmana.
- UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- El sorteig d’hivern deixa 225.000 euros a Sóller amb un premi molt repartit
- Dos motoristes de 18 i 19 anys arrestats per robatori després de caure durant una persecució a Sóller
- Un dècim del primer premi d'El Niño es ven a Can Ximet
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.