La Misericòrdia acull l'exposició itinerant 'Deu mirades a l'abandó'
La Misericòrdia acull l'exposició itinerant 'Deu mirades a l'abandó' | Foto: UH-Arxiu
El centre cultural La Misericòrdia inaugurarà el 13 de gener a les 20.00 hores l'exposició itinerant 'Deu mirades a l'abandó', amb un total de 32 imatges de deu artistes diferents.
L'exposició convida a la reflexió sobre la transformació, la ruïna, l'abandó o l'estètica del degradat i podrà visitar-se fins al 25 de febrero. El paisatge és el principal protagonista d'aquesta mostra que inclou obres dels arestes Xavier Ferrer Chust, Fotolateras (Marinela Forcadell i Lola Barcia), Joan Forteza, Rubén García, Juan Carlos Gargiulo, Vicente Greus, Rui Morão, Manel Quiros, Cristian Rodríguez Agudelo i Ramón Siscart.
L'horari de visita serà de 10.00 a 14.00 hores i de 17.00 a 20.00 hores de dilluns a divendres i de 10.00 a 14.00 hores els dissabtes.
També a Balears
- UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- El sorteig d’hivern deixa 225.000 euros a Sóller amb un premi molt repartit
- Dos motoristes de 18 i 19 anys arrestats per robatori després de caure durant una persecució a Sóller
- Un dècim del primer premi d'El Niño es ven a Can Ximet

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.