Més de 500 persones es presenten a les oposicions a l'administració
Un total de 535 persones aspirants s'han presentat a la primera prova de les oposicions del cos de Gestió de la CAIB | Foto: CAIB
Palma25/03/18 0:00
Un total de 535 persones aspirants s'han presentat a la primera prova de les oposicions del cos de Gestió de l'Administració General de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, celebrada aquest dissabte al campus universitari de la UIB a Mallorca i a les seves extensions universitàries de Menorca i Eivissa.
A aquest procés d'oposicions dels Serveis Generals de la CAIB, s'ofereixen 19 places del cos de Gestió, al qual el nombre d'inscrits inicialment era de 782 persones.
També a Balears
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- Sóller posa en marxa dia 27 la ZBE amb canvis circulatoris al centre
- Educació implantarà la titulació de ‘marger’
- Febrer amb aspecte d'agost a Sóller: una allau de turistes envaeix el centre
- Allau de consultes arran de la implantació d'ACIRES i la ZBE

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.