MÉS proposa que Santiago i Mir ocupin les conselleries i que Vidal sigui senador
L'Executiva de MÉS per Mallorca ha proposat en assemblea que la diputada de MÉS per Mallorca i consellera en funcions de Serveis Socials, Fina Santiago, i el director general d'Espais Naturals, Miquel Mir, ocupin les dues conselleries ecosobiranistes en el Govern, mentre que el conseller de Medi Ambient en funcions, Vicenç Vidal, sigui el senador autonòmic.
Segons ha informat el partit, prop de 350 persones han assistit a la trobada per a la ratificació de la proposta que afecta la Conselleria d'Assumptes Socials, la de Medi Ambient i al senador autonòmic. L'Executiva ha assegurat que «l'experiència i la capacitat de lideratge» de Santiago ha fet que es proposi com a líder de l'àrea d'Assumptes Socials i Esports, mentre que Miquel Mir té «la joventut i renovació amb una sobrada experiència» per a ocupar-se de l'altra.
Quant a senador autonòmic, han considerat que Vidal compta amb «la sobrada capacitat en la gestió de temes transversals, des dels mediambientals, passant per l'autogovern o la cultura». D'altra banda, l'executiva ha proposat que el cap de llista Miquel Ensenyat faci de portaveu parlamentari per a impulsar la tasca legislativa i visualitzar el treball del grup parlamentari.
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- Sóller posa en marxa dia 27 la ZBE amb canvis circulatoris al centre
- Educació implantarà la titulació de ‘marger’
- Febrer amb aspecte d'agost a Sóller: una allau de turistes envaeix el centre
- Allau de consultes arran de la implantació d'ACIRES i la ZBE
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.