El PSIB-PSOE demana explicacions pel Pla General d’Estellencs

Reclamen la compareixença del director general de Turisme per un presumpte conflicte d’interessos

El PSIB-PSOE ha sol·licitat la compareixença del director general de Turisme, Miquel Àngel Rosselló, per aclarir la seva participació en l’aprovació del Pla General d’Estellencs. Denuncien que el document es va aprovar amb el seu vot malgrat un possible conflicte d’interessos i sense els informes jurídics preceptius.

El portaveu adjunt socialista, Marc Pons, ha assegurat que el cas «exigeix explicacions immediates» i ha criticat el Govern de Marga Prohens per repetir, segons diu, «pràctiques del passat que afavoreixen interessos particulars».

A més, Pons ha emmarcat aquest episodi dins una dinàmica més àmplia de l’Executiu autonòmic, recordant altres polèmiques de la legislatura i denunciant l’incompliment de promeses en matèria fiscal i turística.

El dirigent socialista ha defensat el model del PSIB-PSOE basat en la protecció del territori i la qualitat de vida, en contraposició al que considera polítiques que fomenten l’especulació urbanística i beneficien uns pocs en detriment de l’interès general.