Setmanari d'informació local - 138 anys

Nutella posa una foto del Port de Sóller als seus pots de crema d'avellanes i cacau

La marca llença una campanya 'Lo bueno lo tenemos en casa' per potenciar el turisme local

49155

Nutella s'inspira en Sóller per il·lustrar els seus pots de crema d'avellanes i cacau. La marca ha llençat una nova campanya "Lo bueno lo tenemos en casa" amb l'objectiu de potenciar el turisme local. L'edició és limitada per als pots de 700 grams i inclou fotografies de 15 llocs del territori, entre els quals s'ha triat una imatge dels llaüts del Port de Sóller, "conegut per ser un dels pobles més macos de Mallorca, situat entre les muntanyes de la Serra de Tramuntana i la mar Mediterrània". En aquest cas, s'ha triat el Port de Sóller i Sóller per ser una localitat pintoresca, plena d'història i amb paisatges espectaculars.



Els 15 dissenys diferents es distribuiran als principals llocs de venda amb la finalitat de potenciar i reivindicar "l'encant d'alguns paratges amb més encant de la nostra geografia", una campanya que recorda que "no fa falta anar mol enfora per gaudir d'experiències úniques". La resta de localitats són San Juan de Gaztelugatxe (Biscaia); la platja de Cocedores (Múrcia); la Puerta de Alcalá (Madrid); o el parc natural de Bardenas Reales (Navarra). També, l'aqüeducte de Segòvia, Begur (Girona), Brihuega (Guadalajara), El Bufadero de La Garita (Las Palmas), Cabo de Gata (Almeria), Cabo Touriñán (A Corunya), Cudillero (Astúries), Parc Natural de Las Lagunas de La Mata i Torrevieja (Alacant), el Parc Natural d'Ordesa y Monte Perdido (Osca) i Mérida (Badajoz).

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.