L'Assemblea de Docents reclamarà «el 30% de millora educativa» al conseller d'Educació
El col·lectiu recorda que l'Executiu es va comprometre a destinar aquesta quantitat a educació «si hi havia un augment del dèficit permès» | Foto: Arxiu UH/Joan Torres
L'Assemblea de Docents demanarà al conseller d'Educació, Martí March, una reunió per parlar del 30% de millora educativa. El col·lectiu recorda que l'Executiu es va comprometre a destinar aquesta quantitat a Educació «si hi havia un augment del dèficit permès». Aquest augment suposa, segons l'Assemblea, que un 30% s'ha de destinar a la millora educativa. En aquest sentit, els docents demanen que «el Govern sigui coherent amb els compromisos adquirits».
Reutilització de llibres
D'altra banda, la Conselleria d'Educació i Universitat «ha multiplicat per cinc la dotació destinada al programa de reutilització de llibres i material didàctic» per al curs 2016-2017, segons ha explicat March aquest dimecres. Segons la Conselleria, es passarà de 10 € per alumne de primària i 13 € per alumne de secundària a 50 € per alumne de primària i secundària el curs 2016-2017.
També a Balears
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- Sóller posa en marxa dia 27 la ZBE amb canvis circulatoris al centre
- Educació implantarà la titulació de ‘marger’
- Febrer amb aspecte d'agost a Sóller: una allau de turistes envaeix el centre
- Allau de consultes arran de la implantació d'ACIRES i la ZBE

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.