L'Assemblea de Docents demana al Govern que sigui conseqüent amb el seu compromís
L'Assemblea de Docents es reuní ahir capvespre amb el conseller d'Educació, Martí March, convocat per la mateixa assemblea amb l'objectiu de recordar el compromís d'increment del 30% de la inversió en Educació per a l'any 2016.
L'Assemblea està preocupada i decebuda davant les dificultats pressupostàries que presenta el conseller per assolir aquest compromís. Els docents demanen claredat per conèixer els recursos reals que s'hi han destinat.
El conseller només s'ha compromès a consultar les dades econòmiques a la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques i ens ha emplaçat a una pròxima reunió. En aquesta, s'especificarà quina era la situació pressupostària el passat 14 de desembre, moment d'adquirir el compromís, així com saber quines modificacions pressupostàries hi ha hagut des d'aquell moment, i com s'ha executat aquest increment.
D'aquesta manera, la voluntat de l'Assemblea de Docents és saber quants de diners suposa l'increment del 0,4% de dèficit sobre el pressupost total de la CAIB, quants diners suposa per a Educació i quins plans tenen per distribuir aquests diners.
Així, l'Assemblea demana al Govern que sigui conseqüent amb el compromís que va adquirir i que actuï d'una forma clara i donant dades concretes. Entenem que és una responsabilitat del Govern complir amb els compromisos i també de l'Assemblea de Docents d'assegurar que els compleixin, ja que aquest compromís va permetre que en el darrer moment, els docents desconvoquessin en Assemblea General una vaga i una mobilització previstes per dia 15 de desembre del 2015.
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- Sóller posa en marxa dia 27 la ZBE amb canvis circulatoris al centre
- Educació implantarà la titulació de ‘marger’
- Febrer amb aspecte d'agost a Sóller: una allau de turistes envaeix el centre
- Allau de consultes arran de la implantació d'ACIRES i la ZBE
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.