El conseller d'Educació i Universitat, Martí March, s'ha reunit aquest dilluns amb l'Administrador Apostòlic de Mallorca, Sebastià Taltavull, per tractar la situació del professorat de religió.
Segons ha informat la Conselleria, la trobada s'ha desenvolupat en un ambient cordial i tant des del Govern com des del Bisbat s'han compromès a mantenir un diàleg permanent sobre els temes que comparteixen. A la reunió també ha assistit el delegat d'Educació del Bisbat, Antonio Seguí.
El comitè de professors de religió i la Direcció general de Personal Docent ja estan negociant l'acord que establirà les línies de funcionament per al col·lectiu de professors de religió.
La Conselleria ha recordat que l'ensenyament de religió té un tractament diferenciat en aspectes com, per exemple, el sistema d'accés a la funció docent i l'assignació de professors als centres, ja que l'ensenyament d'aquesta matèria està regulada a través d'un Conveni amb la Conferència Episcopal Espanyola i el Ministeri espanyol.
Educació i el bisbat s’han reunit per arribar a un acord amb els professors de religió

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).