Setmanari d'informació local - 139 anys

Andratx cerca potenciar el petit comerç amb la campanya ‘Frescoreta Mediterrània’

11765

L’Ajuntament d’Andratx s’ha unit a la campanya d’estiu de dinamització del comerç local ‘Frescoreta Mediterrània’, que es durà a terme des del 10 d’agost, i que pretén potenciar el petit comerç d’Andratx premiant també els qui hi compren.

Segons un comunicat de l’Ajuntament d’Andratx, aquest projecte representa «la unió entre el municipi i el Consell de Mallorca, la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i vuit ajuntaments més que ja formen part d’aquesta campanya fomentada per Pimeco».

Pimeco arranca aquesta iniciativa a nou municipis de Mallorca on es repartiran més de 500 bosses de tela de llengos i 4.000 ventalls entre els clients del petit comerç.

A la presentació de la campanya han acudit el president de Pimeco, Bernat Coll, i la batlessa d’Andratx, Katia Rouarch, qui ha començat el repartiment dels documents per promoure els comerços del Port d’Andratx i que també es distribuiran també per la resta de nuclis poblacionals del municipi.

Segons Rouarch, aquesta campanya «pretén agrair la fidelitat dels clients del petit comerç del municipi, mitjançant aquest regal que a més de ser útil està connectat culturalment amb la nostra illa».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.