La Conselleria de Cultura, Participació i Esports ha tret una nova línia d'ajudes per al foment del català destinades a la premsa local i especialitzada. Segons ha explicat la Conselleria, aquestes ajudes van destinades a «seguir treballant per aconseguir la normalització lingüística al territori, fomentant l'ús de la llengua catalana».
En concret, es pretén donar suport als projectes de la premsa local i als de la premsa temàtica especialitzada escrits en català a les Balears amb la finalitat de contribuir a consolidar l'espai de comunicació que s'expressa en aquesta llengua. Com a novetat en aquesta edició s'obre l'ajuda a altres formats com per exemple els suplements culturals.
El termini per presentar les sol·licituds és de vint dies naturals comptadors a partir de l'endemà d'haver-se publicat en el BOIB; per tant, l'últim dia del termini és el 25 d'agost.
Cultura dóna suport a la premsa en català amb una nova línia d'ajudes

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).