Setmanari d'informació local - 138 anys

L'EMT llança la segona fase d’una campanya per promoure el bon ús del transport públic

14239

L'Empresa Municipal de Transports (EMT) ha engegat aquest divendres 6 d’octubre la segona fase d'una campanya per promoure el bon ús del transport públic. 

Així mateix, la iniciativa té com a objectiu recordar les normes d'ús que han de seguir els residents i els turistes dins dels autobusos municipals, segons ha explicat l'Ajuntament de Palma en un comunicat.

El regidor de Mobilitat, Joan Ferrer, ha assegurat que aquesta nova iniciativa «es podrà veure dins dels autobusos» amb «missatges bàsics». «L'administració ha de treballar i seguir impulsant el transport públic, això és el que estam fent, però també entenem que ha d'haver-hi una tasca de coresponsabilitat per part de l'usuari», ha declarat Ferrer. A més, el regidor ha recordat que va ser el comitè d'empresa qui va formular a l'adreça de l'EMT que dugués a terme una campanya sobre bones pràctiques.

En aquesta fase de la campanya s'utilitzarà un format de comunicació «diferent» basat en sis models de targetes tipus «penjants» amb 12 missatges diferents (dos missatges per targeta), donant un total de 1.200 targetes que s'aniran col·locant durant les dues properes setmanes en les barres interiors d'autobusos de les diferents línies de l'EMT. Ferrer ha ressaltat que la iniciativa té una imatge «desenfadada per transmetre missatges clars i directes i fàcilment comprensibles». 

Finalment, la campanya ha estat publicada en quatre idiomes (català, castellà, anglès i alemany) i entre els missatges transmesos s'ha incidit en «la necessitat de passar a la part posterior de l'autobús sempre que sigui possible» i a «aixecar la mà quan s'estigui esperant el bus en la parada per avisar-lo que es detengui», entre uns altres.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.