La dimissió del vicepresident i conseller de Turisme, Biel Barceló ha fet eixir novament la divisió entre els dos blocs que conformen MÉS: el PSM i Iniciativa Verds. Segons informaren des de la formació, aquest divendres havia d'aparèixer el nom de la persona que ocuparia ambdós càrrecs, però tot i les llargues reunions, encara no s'ha decidit.
Segons ha informat el portal Última Hora, la presidenta Francina Armengol vol que Fina Santiago sigui vicepresidenta i que MÉS presenti un perfil tècnic per la conselleria de Turisme. Cal recordar que, a banda de Miquel Oliver, Bel Busquets era un dels noms més sonats per ocupar el càrrec que deixà Biel Barceló. Sembla que la formació segueix apostant perquè la persona triada sigui de l'entorn del PSM (tant Miquel Oliver com Bel Busquets), malgrat que la presidenta del Govern s'hagi mostrat favorable a què l'ocupi qualcú proper a Iniciativa.
Francina Armengol va rebutjar a Busquets però oferí una alternativa: que Joana Aina Campomar dugués Turisme a canvi que Santiago fos vicepresidenta, segons han informat des de l'Última Hora. Segons explicà, Armengol cerca un perfil concret per dur la gestió de Turisme: algú amb experiència en l'administració pública, que conegui el turisme i que no provoqui rebutjos en el sector.
Armengol refusa Bel Busquets per ocupar el càrrec de Biel Barceló

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).