La Conselleria de Serveis Socials i Cooperació ha activat una nova fase de la campanya “Sensibilització contra la xenofòbia i pel foment de la convivència”, iniciada a finals de l’any 2016 amb l’edició de material gràfic i sonor, a la qual s’afegeix ara el llançament d’un audiovisual d’un minut de durada.
El vídeo, dirigit per Joan Cobos i protagonitzat per l’actor Rodo Gener, ja s’ha començat a emetre a les televisions i als cinemes de les Illes Balears. Es tracta d’un audiovisual d’un minut de durada que convida l’espectador a reflexionar sobre la necessitat de ser actiu en favor de la convivència, de fer veure que tothom és agent de cohesió social i que fomentar la convivència i no discriminar ningú és una decisió personal, i per tant, evitable.
Aquesta campanya de sensibilització pretén tenir un efecte preventiu envers qualsevol tipus de pràctica discriminatòria, així com fomentar la interacció i la convivència intercultural a la nostra comunitat. De fet, va ser la primera campanya institucional promoguda per la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
[VÍDEO] El Govern reactiva la campanya contra la xenofòbia

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).