Les xarxes socials han servit una vegada més per denunciar actes intolerants. Aquesta vegada, l?usuari @leotaxil ha publicat en el seu perfil un vídeo on es veu un home rentant-se el cul amb una estelada en plena via pública. Segons l?usuari es tracta d?un ultra i feixista espanyolista que mostra el seu odi pels carrers de Mataró des de fa una temporada. A més, el mateix usuari etiqueta en la piulada els Mossos d?Esquadra i el batle del municipi per saber si tenen pensat fer alguna cosa al respecte.
.@dbotepaz@mossos
? CDR Léo Taxil (@leotaxil) 13 de juliol de 2018
Diria que aquest ultra i feixista espanyolista, crec que es diu Pulido, ja fa massa temps que mostra el seu odi pels carrers de Mataró.
Teniu pensat fer alguna cosa?
Si cal porteu-lo a l'hospital i que se'l mirin bé i l'intentin arreglar una mica. pic.twitter.com/SNKslfSyuz
Altres actes aparentment fets pel mateix individu
El mes de març un home es va presentar amb una motocicleta a una plaça de Mataró amb una immensa bandera espanyola amb la intenció de treure qualsevol símbol groc.
Ho demanes bé i no et respecten.
? Octavi Nonell (@Pepsina_Mataro) 16 de març de 2018
La seva bandera deixa molt clar que i qui són.
També tenim la seva cara
Ha passat a #Mataro pic.twitter.com/WI7eL7kDC5