El Parlament europeu també censura una exposició sobre la llengua catalana
La Plataforma per la llengua, convidada per l'eurodiputat Ramon Tremosa, havia d'inaugurar l'exposició 'The Catalan Language: 10 million voices' el 4 de març a l'eurocambra, amb la presència dels presidents Puigdemont i Torra; però el Parlament ha cancel·lat la mostra, després d'haver-ne intentat censurar el contingut, amb l'excusa de «la proximitat de les eleccions espanyoles».
«És un nou cas de censura per part d'una institució que hauria de ser el gran baluard en defensa de la llibertat d'expressió: no ens reconeixem en aquesta forma d'entendre la Unió Europea», denuncia Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua
Des de l'ONG del català censuren que el 6 de març hi ha convocada al Parlament Europeu una conferència sobre Catalunya d'Ortega Smith, secretari general de VOX, que no ha estat censurada.
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- 15 anys d’accions per la defensa del medi marí
- L’escoltisme solleric celebra 65 anys d’història
- Els Xeremiers de Sóller, al Correllengua Agermanat
- Patricia Eugenio Dons serà la pregonera de la Fira d'enguany
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.