El grup promotor de la campanya 'Per un bon finançament' ha avançat aquest dimarts que preveu mantenir les seves exigències abans de les eleccions, i en aquesta línia, ha organitzat aquest dijous un acte per a fer balanç del treball realitzat i marcar-se noves metes.
La plataforma ha apuntat que «després d'un any de molts actes de conscienciació en l'àmbit municipal, és imprescindible continuar reivindicant millores en el finançament de les Balears».
A més, reclamen «una dotació suficient» del Règim Especial de Balears (REB) «que cobreixi les necessitats de les persones i les empreses i que compensi els costos derivats de la pluri-insularitat». L'acte tendrà lloc el dijous a les 19.00 hores a l'Arxiu del Regne de Mallorca.
'Per un bon finançament' diu que manté les seves exigències davant les eleccions

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).