Setmanari d'informació local - 138 anys

PIMECO presenta 'Viu mallorquinament' amb l'objectiu de dinamitzar les compres al petit comerç

29213

L’objectiu de la campanya de PIMECO 'Viu mallorquinament' és promocionar i dinamitzar les compres als petits comerços de Mallorca implicant, en aquesta promoció, els ajuntaments de l’illa que s’hi vulguin adherir. Fa dos anys, el producte-regal protagonista de la campanya va ser una senalla tradicional amb el lema 'Viu mallorquinament' imprès a sobre. La campanya va tenir un gran èxit a tots els pobles de Mallorca. Enguany, el producte que protagonitzarà la campanya serà una tovallola d’estiu dissenyada per Melicotó i que il·lustra objectes típics i característics de Mallorca.

De moment s’han adherit a la campanya una vintena de municipis com Andratx, Palma, Alcúdia, Pollença, Muro, Esporles, Lloseta o Son Servera, entre d’altres. Hi ha 1.700 tovalloles i es preveu que la campanya arranqui dia 15 de maig i acabi a mitjans octubre.

Els consumidors que vulguin aconseguir una d’aquestes tovalloles han d’omplir una cartilla amb 6 segelles de compres a 6 petits comerços d’un mateix municipi. Els ajuntaments validaran aquestes compres i a canvi lliuraran la tovallola.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.