L'únic afectat pel coronavirus a Mallorca ja ha rebut l'alta
L'home anglès al qual se li va diagnosticar coronavirus ha rebut l'alta aquest dimarts de l'Hospital Universitari Son Espases i ha agraït les cures rebudes durant el seu ingrés i, a més.
En una carta publicada en el Facebook del centre hospitalari en català, castellà i anglès, el pacient assegura que el seu estat de salut «és bo». Segons assenyala, encara que el virus «pot ser perillós per a alguns», ha decidit compartir la seva situació per a ajudar a tranquil·litzar a la gent.
D'aquesta manera, ha agraït al personal de Son Espases que els ha donat suport a ell i a la seva família durant el temps que han passat a l'hospital. Igualment, ha donat les gràcies als professionals del sistema sanitari.
També a Balears
- El canvi de circulació i la ZBE començaran dia 27 de febrer
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- El sorteig d’hivern deixa 225.000 euros a Sóller amb un premi molt repartit
- Dos motoristes de 18 i 19 anys arrestats per robatori després de caure durant una persecució a Sóller
- Un dècim del primer premi d'El Niño es ven a Can Ximet
![[VÍDEO] Primer homenatge a Pere Palou i Mas i velatori](https://uh.gsstatic.es/images/placeholder-preview.webp)
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.