Setmanari d'informació local - 138 anys

El Consell i el Reial Mallorca s'uneixen per a la promoció turística de l'illa

El Consell de Mallorca i el Mallorca s'han unit en un acord per a la promoció turística de l'illa que inclou la inserció del logo promocional de Mallorca en l'estadi, que durant dotze mesos es dirà Visit Mallorca Estadi. La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha anunciat l'acord amb el director financer del RCD, Alfonso Díaz, i el batle de Palma, José Hila.

Amb el canvi de nom de l'estadi, han assenyalat des de la institució insular, s'aprofita la difusió que a partir d'ara tendran els partits de l'equip mallorquí, especialment tenint en compte la seva difusió audiovisual i l'impacte mediàtic tant a nivell espanyol com internacional.

Cladera ha remarcat la importància de la col·laboració publico-privada per a sumar «esforços i defensar la reactivació econòmica de l'illa, de l'economia i de la societat després de la pandèmia». En aquest sentit, ha subratllat també que s'uneixen esport d'elit i els seus valors i promoció turística, dos ingredients amb molta potència.

La presidenta de la institució insular ha recordat que en el pla 'Mallorca Reacciona' la promoció turística és clau i que precisament amb aquesta col·laboració s'aprofita la projecció internacional de l'estadi per a promocionar el turisme, font principal de la reactivació.

El nom Visit Mallorca Estadi es vincula a la web www.visitmallorca.com, actualment propietat de la Federació Hotelera de Mallorca (FEHM), que per la seva part cedirà temporalment el trànsit que rebi aquesta pàgina perquè es derivi al portal oficial de promoció de Mallorca (www.mallorca.es), gestionada pel Departament de Turisme i Esports.

Segons han assenyalat, tota aquesta actuació estarà també alineada amb la de xarxes socials promocionals del Consell, @MallorcaTourism, amb l'objectiu de proporcionar una informació unificada i coordinada als països emissors. També, han afegit, es recopilaran el màxim de dades i informació sobre les sol·licituds, necessitats, preferències i inquietuds dels clients de la marca Mallorca.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.