El Consell convoca ajudes dotades amb 120.000 euros per a la creació artística i cultural
La direcció insular de Cultura del Consell de Mallorca ha publicat una convocatòria d'ajudes per a espais de creació artística contemporània i sales alternatives d'exhibició que, dotada amb 120.000 euros, té com a objectiu fomentar la creació artística i cultural de l'illa fent costat a empreses i entitats que ofereixen les seves instal·lacions a creadors.
Segons ha explicat aquest dimarts la institució insular, la convocatòria consta de dues línies, una dotada amb 80.000 euros destinada a entitats amb ànim de lucre, i una altra de 40.000 euros per a entitats sense ànim de lucre.
Les ajudes han afegit, es poden demanar per a les despeses justificables desenvolupades per les entitats beneficiàries entre el primer d'agost de 2019 i el 31 de desembre de 2020 (tots dos inclosos).
El procediment de selecció de les entitats beneficiàries es duu a terme mitjançant concurrència no competitiva, per la qual cosa no és necessària la comparació entre les sol·licituds i s'aniran tramitant a mesura que vagin arribant les peticions.
També a Balears
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- Educació implantarà la titulació de ‘marger’
- Febrer amb aspecte d'agost a Sóller: una allau de turistes envaeix el centre
- 15 anys d’accions per la defensa del medi marí
- L’escoltisme solleric celebra 65 anys d’història

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.