Setmanari d'informació local - 138 anys

El Consell i empresaris llancen una nova campanya per promocionar Mallorca com un destí «segur»

El Consell de Mallorca ha llançat aquest dilluns la seva primera campanya de comàrqueting, a través de la Fundació Mallorca Turisme, juntament amb la divisió de viatges Barceló Avoris (B the Travel Brand), amb la finalitat de promocionar l'illa com un destí «segur».

Segons ha informat la presidenta del Consell, Catalina Cladera, aquest dilluns en declaracions als mitjans de comunicació, «aquesta jornada es presenta la primera campanya de comàrqueting llançada per la institució insular, a través de la Fundació Mallorca Turisme, al costat de la divisió B The Travel Brand».

Es tracta, ha afegit, «d'una campanya dissenyada perquè agències i turoperadors puguin fer publicitat de Mallorca, com a destí segur, sostenible i de qualitat, però aquesta vegada, ara més que mai, com una illa segura». No obstant això, ha matisat, «no renunciam a l'aposta per la desestacionalització».

En aquesta línia, ha defensat que les campanyes de comàrqueting, com la presentada aquest dilluns, seran «un eix important» de l'estratègia de promoció turística del Consell, en la qual, ha posat l'accent, ha estat «clau» la col·laboració públic-privada. A més del Consell de Mallorca hi ha set empreses privades implicades en el projecte, «en el qual s'invertiran 1.230.000 euros d'ara endavant».

Així mateix, Cladera ha apuntat que aquestes campanyes de comàrqueting es difondran «majoritàriament de manera en línia però també a través dels mitjans tradicionals».

Amb tot, ha agraït «l'"esforç i la valentia de B de Travel Brand, en un moment tan complicat» i ha insistit en la necessitat de «vendre el destí Mallorca a turisme de tot el món, però en aquest cas de manera concreta al turisme nacional que és segur i un bon client».

Per part seva, el CEO de la divisió de viatges Barceló Avoris, Vicente Fenollar, ha destacat que «per a B the Travel Brand Mallorca és un destí estratègic, pel fet que és una empresa mallorquina», recordant que Barceló té les seves arrels a l'illa. En aquest sentit, ha explicat, «s'ha posat molta il·lusió en aquesta campanya de comàrqueting, atès que aquest és un any complicat, en el qual el turisme nacional és molt important».

Per aquest motiu, ha afegit, «confiam que sigui una campanya molt productiva. Prop de 700 oficines en tota Espanya començaran treballar en aquesta promoció». Amb tot, ha conclòs, «confiam que si les notícies sobre el destí són favorables, Mallorca té un dels millors indicadors d'Espanya, puguem captar el màxim nombre de clients per a l'illa».


Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.