Setmanari d'informació local - 138 anys

El Consell llança una campanya per a posar en valor el lleure educatiu

El Consell de Mallorca, a través del Servei Insular de Joventut, ha posat en marxa una campanya de suport i promoció del sector del lleure educatiu, dirigida, d’una banda, als voluntaris de l’àmbit i, de l’altra, als usuaris de les entitats. Precisament, les principals associacions de lleure de Mallorca (Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca, Escoltes de Mallorca, ASD -Scouts Baleares, Esplai Es Tió, i Moviment de Centres d'Esplais Catòlics de Catalunya-Mallorca (MCECC), Esplai la Cadernera i Organització Juvenil Española (OJE)) s’han trobat amb el conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, i el director insular de Participació i Joventut, Àlex Segura.

Amb el missatge «Lleure segur, experiències imparables», la campanya, en primer lloc, ha volgut fer valer la tasca i l’esforç del jovent que forma part d’aquest sector i que ha duit endavant els projectes de lleure des del principi del desconfinament. En segon lloc, el Consell vol fer arribar a la ciutadania que el sector del lleure ha pres totes les mesures per fer front a la Covid-19 i que els projectes són segurs per a participants i equips educatius, amb la qual cosa es fa una crida perquè els infants i joves en continuïn formant part.

Tal com ha explicat Alzamora, «hem utilitzat la paraula imparable perquè consideram que el lleure i el paper de les entitats juvenils és fonamental per a la socialització d’infants i joves i per al conjunt de la societat, i la Covid-19 no ha d’impedir que el desenvolupin −això sí, amb totes les mesures de seguretat necessàries−. De fet, és un sector que ja a l’estiu va adaptar els protocols i la incidència del coronavirus a les activitats de temps lliure va ser molt baixa».

Concretament, els representants de les federacions han recollit 1.000 màscares, 1.000 estoigs per a màscares amb informació relacionada amb la campanya i les mesures de prevenció contra la Covid-19 aplicades al sector, i materials per facilitar l’aplicació d’aquestes mesures. A més, s’ha elaborat un mapa amb les entitats disponible al web joventut.conselldemallorca.cat

La part de publicitat consisteix a difondre aquest lema mitjançant els mitjans de comunicació de premsa escrita local i de part forana, així com a través de la publicitat dels vehicles de l’EMT.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.