Setmanari d'informació local - 138 anys

El Corte Inglés respon a una clienta catalanoparlant «Lo sentimos pero no te entendemos», ella ho denuncia a Twitter i la censuren

Els tentacles de l'empresa 'El Corte Inglés' són llargs i abasten espais molt diversos.

L'escriptora i periodista Eva Piquer i Vinent va fer una consulta en català a la web d'El Corte Inglés sobre la venda d'entrades d'un concert. La resposta va sorprendre Piquer: «Lo sentimos pero no te entendemos».

L'escriptora i periodista, molt activa a Twitter, va fer una piulada on

hi deia «He enviat un mail en català a El Corte Inglés. La resposta us sorprendrà (us juro que a mi m'ha sorprès)».

Piquer ha explicat que ha rebut un missatge de Twitter que deia que li havien bloquejat el compte i que només li tornarien si esborrava la piulada.

La història no ha acabat aquí. Segons ha explicat Piquer, Twitter li ha esborrat la piulada i grups ultres han fet campanya demanant que es denunciàs la piulada.

Després ha explicat que «Puc fer tuits perquè ja he recuperat el compte. Si renunciava a reclamar que me l'havien tancat per error, me'l desbloquejaven. No hi he volgut dedicar més temps, tot i que el meu tuit inicial no incomplia cap norma».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.