Setmanari d'informació local - 139 anys

El director insular de Medi Ambient del Consell de Menorca provoca incidents violents fins que és reduït per la Policia

62009

Mateo Aínsa Coll (1971) és director insular de Medi Ambient del Consell de Menorca i, també, regidor i cap de l'oposició a l'Ajuntament de Maó.

El passat dijous va protagonitzar diversos incidents que varen precisar de la intervenció policial, fins que, finalment, la seva dona se'l va dur a casa.

Aínsa primer va provocar incidents a les festes de Sant Jaume as Castell, durant les quals es va encarar amb diferents persones a les que els va retreure la seva ideologia d'esquerres. En un moment de l'escàndol, va increpar i va llançar un tassó de pomada a un treballador municipal de Maó i a la seva parella davant nombrosos testimonis.

Ja de retorn a Maó, va arrencar diverses plantes de les jardineres a la terrassa d'un bar i, en ser advertit pel cambrer de l'establiment, s'hi va encarar. Un policia que es trobava pels voltants es va personar immediatament en el local i va demanar reforços fins que, en presència dels agents, la seva dona se'l va emportar a casa. La Policia va aixecar acta dels fets.

Abans d'aquest episodi, Mateu Aínsa va tenir un altre enfrontament amb un treballador extern al Consell, al qual es va encarar i va retreure diverses qüestions ideològiques.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.