L'impost turístic es començarà a cobrar l'1 de juliol
Jarabo ha afirmat que no comprèn que el PP es converteixi en el «defensor dels hotelers» i ha admès que l'impost no serà una «veritable ecotaxa», per la qual cosa no s'ha aconseguit l'objectiu de les associacions ecologistes
El ple del Parlament ha aprovat avui dimarts, amb el vot en contra de PP i Ciutadans, l'impost sobre estades turístiques de les Balears i de mesures d'impuls de turisme sostenible, que començarà a aplicar-se a les Illes el proper 1 de juliol.
El gravamen s'ha aprovat amb el vot a favor de PSIB, MÉS per Mallorca, MÉS per Mallorca, Gent per Formentera, PI —en alguns punts— i , finalment, Podem, que, després de les intenses negociacions dutes a terme durant les últimes setmanes, ha votat amb els partits del Pacte, malgrat que el partit d'Alberto Jarabo ha rebutjat que la recaptació es destini a infraestructures com les residències.
Durant la seva intervenció, Jarabo ha afirmat que no comprèn que el PP es converteixi en el «defensor dels hotelers» i ha admès que l'impost no serà una «veritable ecotaxa», per la qual cosa no s'ha aconseguit l'objectiu de les associacions ecologistes. Segons Jarabo, tampoc no es podran complir «totes les expectatives» d'Eivissa, Menorca i Formentera.
També a Balears
- El Torrent de Pareis, el més letal de Mallorca
- UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- La Vila obligarà a reobrir el camí públic de Bàlitx d’enmig
- Dos motoristes de 18 i 19 anys arrestats per robatori després de caure durant una persecució a Sóller

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.