Arrimadas: «Féreu història en anar a votar la constitució l'any 39»
La candidata de Ciudadanos, Inés Arrimadas, va fer un ridícul estrepitós, o com s'ha comentat a les xarxes, «la va traïr el subconscient» aquest passat diumenge durant l'acte de campanya més multitudinari de la formació d'Albert Rivera. L'acte que se celebrà fastuosament a l'Hospitalet de Llobregat comptà amb prop de 3.000 assistents.
En la recta final de les eleccions del 21-D, poc contingut polític nou, va ocupar el gruix del míting. Allò que va prometre Arrimadas als ciutadans va ser, en definitiva, escapçar el moviment independentista liderat pel poble català. «Tornareu a ser protagonistes el pròxim 21 de desembre, perquè féreu història en anar a votar la Constitució l'any 39», va afirmar la candidata del partit espanyolista.
Sens dubte, un dels moments més tensos del debat d'aquest passat dilluns a TV3, fou quan el candidat de la CUP, Carles Riera, li recordà a Inés Arrimadas la seva declaració sobre la suposada constitució del 39.
També a Balears
- Veïns dels carrers propers a la Volta Piquera recullen firmes contra l’ACIRE
- El Torrent de Pareis, el més letal de Mallorca
- UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- La Vila obligarà a reobrir el camí públic de Bàlitx d’enmig

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.