El Consell commemora Miquel dels Sants Oliver en el centenari de la seva mort
La sala de plens del Consell de Mallorca ha acollit aquest dijous un acte d'homenatge al periodista, ideòleg, escriptor, historiador Miquel dels Sants Oliver, coincidint amb el centenari de la seva mort.
Durant l'acte, ha intervingut la presidenta del Consell, Catalina Cladera; la vicepresidenta, Bel Busquets; i el regidor de Cultura i Benestar Social de Palma, Antoni Noguera; el director de l'edició de les obres completes de Miquel dels Sants Oliver, Pere Rosselló; entre altres.
Dels Sants va néixer a Campanet i va tenir un paper va tenir un paper rellevant com a director del Diari de Barcelona i La Vanguardia, membre fundador de l'Institut d'Estudis Catalans i president de l'Ateneu Barcelonès, a més d'autor d'una d'articles de contingut polític o literari i llibres de temàtica històrica o ideològica.
També a Balears
- Veïns dels carrers propers a la Volta Piquera recullen firmes contra l’ACIRE
- El Torrent de Pareis, el més letal de Mallorca
- UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- La Vila obligarà a reobrir el camí públic de Bàlitx d’enmig

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.