Bàsquet Inca (30+24): Ferrer (6), González (9), Mateu (3), Albertí (21), Sart (8) -cinc inicial- Capellà, Pons i Cifre (7).
Joventut Mariana Sa Talaia (64+36): PIcallo (18), Eugenio (22), Pérez (19), Castanyer (7), Seguí (5) -cinc inicial- Moragues (2), Peñas (3), Puente (10), Vives (7), Frau (1) i Forteza (8).
Àrbitres: Costa i Enfedaque. Expulsaren per cinc faltes personals a González, Capellà, Mateu, Puente i Castanyer.
El Joventut Mariana Sa Talaia, en el primer partit de la Lliga, s'apuntà una més que còmoda victòria front un rival molt fluix, com és el Bàsquet Inca, que el permet col.locar-se en el primer lloc de la classificació. Del partit, cal destacar que en els primers vint minuts, les solleriques brodaren un bàsquet d'un nivell excel.lent, fregant en moltes ocasions la perfecció. Prova d'això és el parcial que aconseguiren: 30-64. Contratacs i una bona defensa, fou la clau per a tant disbaratat resultat del descans. Ja al segon temps, i fruit d'una relaxació pel resultat dels primers vint minuts -el partit ja estava guanyat-, el joc de les solleriques va baixar molt el seu nivell.