La Brigada d'Obres i Serveis disposarà en pocs mesos d'un telèfon d'atenció ciutadana que permetrà incrementar l'eficiència del personal adscrit a aquest servei davant la demanda dels ciutadans, especialment en cas d'urgència. El batle, el regidor de Bens i Serveis i el cap de la brigada presentaren dimecres l'informe de les intervencions realitzades durant l'any 2004 que sumen un total de 1.723 actuacions. Segons els responsables municipals «el gruix correspon a reparacions de comportes situades a la via pública i a requeriments, normalment a través de la policia local, que fan els ciutadans en cas d'urgència. També hi ha moltes sortides que corresponen al servei de canera municipal. Segons l'informe, la meitat de les reparacions efectuades s'han fet a la xarxa d'aigües i a les fonts públiques un problema que,segons l'Ajuntament, «es solucionarà amb la cessió del servei d'aigua ja que l'empresa adjudicatària serà que farà les reparacions». Simarro i Bestard destacaren que des del començament de la legislatura s'ha fet un esforç per donar un millor servei al ciutadà. En aquest línia anirà la implantació de la línia telefònica que «permetrà incrementar encara més l'eficàcia del servei».
La brigada d'obres disposarà d'un telèfon d'atenció ciutadana
Bestard destaca que s'ha aconseguit donar resposta immediata als veïns
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).