Un grup de persones vinculades a diferents grups cristians de Sóller i a la parròquia de Sant Bartomeu han lliurat aquesta setmana al batle un manifest en defensa de la creu que forma part del monument de la plaça del Castellet, perquè aquesta no sigui retirada del conjunt arquitectònic tota vegada que ja s’han eliminat d’ell les referències i símbols polítics.
Segons un comunicat emès pels impulsors d’aquesta iniciativa, l’esmentat manifest, ha estat signat «a títol personal» per una vintena de persones «de l’àmbit cristià de Sóller que el signen persones prou conegudes i activament vinculades a diversos grups parroquials com són Acció Social, confraries, comissió parroquial d’Economia i patrimoni, animació missionera, Adoració Nocturna, serveis litúrgics, catequesi, lectio divina, Moviment escolta i guiatge, entre d’altres així com persones lligades a confessions cristianes no catòliques representades també a Sóller».
La iniciativa ha partit de la Confraria del Sant Sudari. El seu representant, Joan Antoni Darder, va lliurar aquest manifest al batle, Jaume Servera, sol·licitant que «una vegada eliminats els símbols polítics no hi ha motiu per desmuntar la creu ja que és des de fa dos mil anys el símbol del cristianisme».
Membres dels col·lectius cristians demanen que no es llevi la creu del Castellet
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
Els cristians, en aquest país, sempre han estat més fatxes que fidels a Jesucrist.