Setmanari d'informació local - 139 anys

Tòfol Castanyer serà el pregoner d'enguany

El conegut i popular atleta solleric Tòfol Castanyer Bernat ha estat elegit com a pregoner de les Fires i Festes de Maig d’aquest any. Així ho ha fet saber el batle, Jaume Servera, a la vegada que ho ha comunicat a la resta de la corporació.
La dilatada trajectòria esportiva de Tòfol Castanyer i els seus reconeguts mèrits en aquest camp a nivell mundial han estat mèrits mès que suficients per haver pensat amb la seva proposta com a Pregoner de la Fira.
Tot i ser més que conegut el seu currículum, sols recordar que Castanyer és un corredor de muntanya que actualment forma part de l’equip Salomon. Segons el seu perfil públic a la xarxa «després d’un període dedicat a l’atletisme de pista i ruta, en els darrers anys ha estat una figura destacada a les curses de muntanya a nivekll internacional. Castanyer va rebre fa uns anys l’Escut d’Or de la ciutat i el Reconeixement de Mèrits de Can Dulce.
L'atleta, que ja ha acceptat el repte de fer el Pregó d’enguany ha dit que “quan el batle em va dir que havien pensat amb jo i em va demanar si accedia, em va sorprendre”. “Pens que hi ha un munt de persones que s’ho mereixen més que jo, però, la veritat és que primer tal volta vénen dubtes , però per altra part, per un solleric que sent la Fira i el Firó com jo és un privilegi impossible de renunciar. Per tant estic ben content i agraït, i ara vull intentar preparar un pregó que estigui a l’alçada, com si fos la millor cursa del món”.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.