Setmanari d'informació local - 139 anys

El Pacte destina 15.000 € a renovar la «marca turística»

La Junta de Govern Local va aprovar la passada setmana destinar la quantitat de 12.270 euros, més el corresponent IVA a un contracte perquè una empresa que renovi la «marca turística» del municipi a la vegada que es dediqui un temps a la difusió a través de les xarxes socials i a la actualització de la plana web municipal pel que fa a Turisme i Promoció econòmica, a més d’altres aspectes relacionats amb el ‘branding’ turístic local.

A l’expedient no queda clar el que implica la renovació de la marca turística ja que si es refereix a ‘Sóller bon dia’ , es tracta d’una marca patentada propietat de l’Ajuntament que no pot ser renovada sense pagar nous drets, segons han informat fonts municipals. Les mateixes fonts recorden que el clúster Sóller bon dia, al qual pertany l’Ajuntament, fa ús d’aquesta marca però que la patent, que es renovà l’any passat, «és municipal».

Segons sembla l’Ajuntament ja ha contactat amb l’empresa que durà a terme aquests treballs

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.