Setmanari d'informació local - 139 anys

Els participants en el Congrés de Jocs Tradicionals s'intreressen a Sóller pel tir de fona

El cap de setmana s'ha celebrat a Palma el Festival Internacional de Jocs i Esports Tradicionals, organitzat per la Federació Balear de Tir de Fona i l’Associació Europea de Jocs i Esports Tradicionals.

El diumen ge prop d’un centenar de participants s'han desplaçat fins el Port en tren i tramvia per tal de presenciar un campionat de tir de fona que se celebra a l’Infante Lois.

Els participants s'han interessat molt per aquesta especialitat tradicional i amés de presenciar la tirada han escoltat explicacions de foners i de tècnics de la federació , entre d’ells del seu president, Pep Ribas.

El festival ha reunit a representants de vint països europeus, entre d’altres, França, Portugal, Bèlgica, Holanda, Itàlia, Croàcia, República Txeca, Romania, etc , a més de russos i tibetans.

També hi han estat presents comunitats espanyoles que hanb aportat i demostrat alguns dels seus jocs i esports tradicionals.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.