Setmanari d'informació local - 140 anys

L'oposició vota contra els pressupostos per contemplar la venda de ses Marjades

L'Ajuntament va aprovar dijous en un ple extraordinari els Pressupostos de 2018, que ascendeixen a poc més de 21 milions d'euros, incloent els comptes de l'empresa municipal de serveis i de la funerària. Cap grup de l'oposició va votar a favor dels comptes presentats pel regidor d'Hisenda, Josep Lluís Colom, per discrepar, principalment, amb la inclusió de l'antic col·legi de Ses Marjades a la partida de venda de patrimoni.
Guanyem es va abstenir per aquest motiu, mentre que PP i Proposta per les Illes van votar en contra. El PP també va recriminar els informes negatius d'intervenció a determinats capítols.
Colom ha recordat que la partida de venda de patrimoni municipal «no és més que una declaració d'intencions, ja que no s'ha iniciat cap expedient d'alienació ni està vinculada la partida a cap inversió necessària o urgent». La valoració d'aquest actiu i de dos solars que fa anys que estan en venda puja a 659.000 euros.
L'oposició considera que posar a la venda Ses Marjades és «tancar la porta definitivament a un projecte educatiu».
D'altra banda, Colom va destacar la inclusió de subvencions per a l'IBI i que els ingressos s'incrementen en 768.000 euros respecte als de 2017.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.