Els treballadors del Ferrocarril de Sóller han rebutjat l’última oferta econòmica de l’empresa per a la signatura del nou conveni per considerar que «no es correspon» amb els beneficis de la concessió. Els representants dels treballadors demanen una pujada del 3% anual per a un acord laboral de tres anys, i que es mantingui l’articulat actual del conveni. «Considerem insuficient la proposta de l’empresa, i més tenint en compte que les despeses de personal estan disminuint, mentre que els beneficis de la concessionària es van incrementar un 21% el 2017», ha explicat el comitè d’empresa del Ferrocarril de Sóller.
Tampoc estan d’acord amb que el plantejament de l’empresa sigui lligar la pujada salarial a la modificació d’un article del conveni relatiu al protocol que s’ha de seguir a l’hora que un fix discontinu passi a ser fix de tot l’any.
Els treballadors del Tren reclamen una pujada del 9% en tres anys
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).