Arranca la temporada d’oli a la tafona de Can Det
Han adaptat el molí per poder ser més sostenibles amb un nou sistema que permetrà no generar residus cap a la depuradora
SOLLER - Una allau de productors doli col?lapsa la tafona particular de Can Det. El propietari va rebre 450 telefonades en tres dies. Miquel Arbona omple garrafes de cinc litres doli acabat de fer | Foto: I. Medina
La històrica tafona de Can Det ja s’ha posat en marxa per fer el primer oli de la temporada. Si bé ahir els seus responsables encara perfilaven els darrers detalls, el premsat de les olives ja ha començat.
Tot i això, Joan Deyà avança que aquesta serà una mala campanya ja que els olivars no han donat gran quantitat de fruit. Així també ho constatà fa setmanes el president de la Cooperativa de Sant Bartomeu, Miquel Gual, quan assegurà que enguany la producció d’oliva a la Serra de la Tramuntana caurà un 80 % respecte de l’any passat.
També a Sóller
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- 15 anys d’accions per la defensa del medi marí
- L’escoltisme solleric celebra 65 anys d’història
- Els Xeremiers de Sóller, al Correllengua Agermanat
- Patricia Eugenio Dons serà la pregonera de la Fira d'enguany

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.