Policia detecta a Sóller un alarmant augment de carteristes
Els mercadets de dissabte a Plaça és un dels llocs preferits pels lladres per actuar
Fonts de la Policia Local han alertat d’un «preocupant» augment de les denuncies per robatori de carteres i borses, especialment durant els dies de més aglomeracions a plaça, com els mercadets del dissabte.
Segons afirmen les denuncies les presenten sobretot turistes que «venen a la prefectura desesperats pels greus problemes que ocasionen aquest tipus de robatoris, no tant sols de diners sinó també de documentació, claus, etc.». Des de la Policia Local s’ha arribat a plantejar la possibilitat de que l’Ajuntament senyalitzés als espais públics una advertència sobre la presència més que probable de lladres a la zona, una possibilitat que admeten que suposaria donar una «mala imatge» del municipi.
Les fonts Policials reclamen més actuacions preventives contra aquesta situació ja que estan convençuts de que eles autors dels furts i robatoris «estan organitzats» i en llos com Sóller o altres mercats de poble tenen «un agrer on perpetrar els seus furts, la majoria de les vegades de forma impune».
Les detencions realitzades per la Guàrdia Civil solen acabar en res ja que la majoria de vegades les quantitats sostretes no arriben a ser delicte penal.
També a Sóller
- Veïns dels carrers propers a la Volta Piquera recullen firmes contra l’ACIRE
- El Torrent de Pareis, el més letal de Mallorca
- UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- La Vila obligarà a reobrir el camí públic de Bàlitx d’enmig

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.