L'elecció dels personatges del Firó, molt disputada degut al nombre de candidats
Aquest dimarts es van presentar a l'Ajuntament de Sóller els candidats d'aquest any, el que suposarà que, mesos abans de la «batalla» commemorativa del 11 de mai de 1561, s'haurà de lliurar una altra per dilucidar qui ocupa els llocs més rellevants.
No serà fàcil, ja que en aquesta edició es hauran d'elegir les persones que representen el capità Angelats, a l'rei moro i al seu «fill» i als personatges acompanyants. Per al càrrec estrella -Joan Angelats- s'han presentat quatre candidats, dues parelles per als papers de rei moro i de la seva prole i onze per a la resta de personatges.
En canvi, l'elecció de les Valentes Dones ni tan sols es durà a terme, ja que només s'han presentat com a candidates la parella formada per Bea Borràs i Mar Umbert, que seran proclamades de forma directa.
També a Sóller
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- Sóller posa en marxa dia 27 la ZBE amb canvis circulatoris al centre
- Norberto Rodríguez, nou coordinador de Vox a Sóller
- Educació implantarà la titulació de ‘marger’
- Els Bombers i la Policia controlen un incendi en un habitatge del carrer de Sa Mar

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.