Un sistema biològic aconsegueix que Son Puç ja faci menys pudor
La depuradora de Son Puça ha instal·lat un sistema automàtic de tractament biològic d’aigües residuals destinat a que el procés millori i es generin menys males olors.
El regidor de Medi Ambient, Josep Ll. Puig, ha explicat que «tot i que el període d’experimentació encara no ha finalitzat el fet és que la depuradora enguany ha fet menys mala olor tot i una producció històrica de les tafones». Alguns veïns de la zona han constatat que la situació ha millorat.
El sistema instal·lat -patentat com BioAmp- utilitza bilions o trilions de bacteris liofilitzats en els sistemes de depuració aconseguint la reducció de greixos i olis i eliminant les olors. El sistema es pot integrar en qualsevol sistema de tarcatnment d’aigües residuals fins i tot en llocs d’espai limitat o instal·lacions privades.
També a Sóller
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- Sóller posa en marxa dia 27 la ZBE amb canvis circulatoris al centre
- Norberto Rodríguez, nou coordinador de Vox a Sóller
- Educació implantarà la titulació de ‘marger’
- Els Bombers i la Policia controlen un incendi en un habitatge del carrer de Sa Mar

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.