Avui és notíciaÉs notícia:
  • Últimes notícies
  • El temps: Sóller nubes dispersas 10ºC
Diumenge, 11 de gener de 2026 - 07:09
Portada
  • Tot SÓLLER
  • Local
  • Esports
  • Societat i Cultura
  • Reportatges
  • Església
  • Comarca
Balears
  • Multimèdia
  • Fotogaleries
  • Videos
Hemeroteca
Arxiu històric
Segueix-nos
F T I R
Contacta
Iniciar sessió Registra-t'hi

SETMANARI D'INFORMACIÓ LOCAL - 140 ANYS

  • Sóller

    Cargando...

  • Balears

    Cargando...

  • Hemeroteca
  • Arxiu històric
  • Contacte
Vídeo | Balears

Vídeo enregistrat amb els alumnes del Ceip Es Pont de Palma i del Ceip Llorenç Riber de Campanet durant els mesos d’octubre i novembre de 2020 per treballar la higiene de les mans davant la nova situació que vivim. No hagués estat possible sense la col·laboració dels seus claustres i dels músics i voluntaris següents: Música: Cristina Llabrés Veus: Cristina Llabrés, Marina Vives, Mireia Vives i Antònia Reus Guitarres, baix, bateria i trompeta: Evaristo Pons Producció musical: Evaristo Pons Edició i munt | Vídeo: Youtube: La bruixa Ma-Maduixa

M.V.25/11/20 23:20
FTWM

Aquesta setmana 'La bruixa Ma-Maduixa', Cristina Llabrés, ha publicat a les xarxes...

[VÍDEO] 'El rock de les mans netes', una cançó didàctica per a tractar la situació actual amb els més joves

[VÍDEO] 'El rock de les mans netes', una cançó didàctica per a tractar la situació actual amb els més joves

  • #ElRockDeLesMansNetes

També a Balears

Un bus del TIB atropella una ciclista a la plaça d’Espanya de Palma

Un bus del TIB atropella una ciclista a la plaça d’Espanya de Palma

L’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS) amplia a partir d’enguany les sessions informatives sobre l’acolliment familiar.

El Consell de Mallorca amplia les sessions informatives d’acolliment familiar de l’IMAS a Inca i Manacor

El Govern ha defensat que qualsevol innovació en matèria pesquera es faci «garantint la seguretat de la flota i respectant la sostenibilitat dels recursos marins».

Les Balears demanen que qualsevol innovació en pesca garanteixi la seguretat de la flota i respecti sostenibilitat dels recursos

Les reserves hídriques a les Balears han pujat al 49% el mes de desembre.

Les reserves hídriques a les Balears pugen al 49% al desembre

+ Vist
+ Comentat
  1. El Torrent de Pareis, el més letal de Mallorca
  2. UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
  3. La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
  4. La Vila obligarà a reobrir el camí públic de Bàlitx d’enmig
  5. Dos motoristes de 18 i 19 anys arrestats per robatori després de caure durant una persecució a Sóller
Qui somContacteAvís LegalPolítica de privacitatPolítica de cookiesConsentimentStatus
Amb el suport:
Publicacions
Ultima Hora
Menorca · Es diari
Periódico de Ibiza
Mallorca Magazin
Majorca Daily Bulletin
Book Style
Xarxes Socials
Facebook
X (Twitter)
Instagram
Corporatiu
Grup Serra
Setmanari Sóller
Tel.: 971 634 633
Tel.: 971 634 726
redaccio@elsoller.cat