Setmanari d'informació local - 140 anys

Miquel Àngel Canals

Sóller » Societat i Cultura

La Festa del Corpus recupera enguany el ball dels Cavallets

M. A. Canals

Fa un any que la Comunitat de cristians de la Vall de Sóller i les agrupacions culturals Aires Sollerics, Estol de Tramuntana i els Xeremiers de Sóller, estrenaren a Sóller el Ball del Cossiers. El mes de gener del 2024, 4 associacions varen signar un Reglament de Funcionament amb la necessitat de recuperar les danses rituals de Sóller. La primera va ser el Ball dels cossiers i enguany el Ball dels Cavallets.

Sóller » Esports

El Sóller guanya al darrer alè i jugarà el play off d'ascens a Tercera front el Sant Jordi

M. A. Canals

El Sóller jugarà el play off per ascendir a Tercera Federació, després de guanyar (2-3) al Santa Catalina amb un gol al darrer alè de Toni Arrom al minut 98. Va ser un partit molt igualat on s'avançaren els palmesans, per després el Sóller capgirar el marcador amb gols de Raúl i Cruz i tornar a igualar el Santa Catalina i quan tot semblava perdut en el descompte arribà el gol d'Arrom que desfermà l'euforia entre els sollerics.

Sóller » Esports

Sóller-Serverí (diumenge, 18 h), un partit de fires amb tres punts vitals per assegurar la lligueta

M. A. Canals

Encara sense acabar de creure l’espectacular remuntada a Manacor, arriba aquest diumenge (18 h) un partit del dia de la Fira, el darrer de la lliga a Can Maiol, carregat d’al·licients a Can Maiol amb la visita del Serverí. Encontre amb molt més que tres punts en joc, ja que a més de la lligueta es jugarà el quart lloc de la taula.

Sóller » Esports

Xim Borrás i Laura Martorell triomfem com a guanyadors de la Mini i l'absoluta Cursa de Muntanya Val de Sóller

M. A. Canals

Aquest diumenge, i baix l'iorganització del Club Muntanya i Escalada Sóller s'ha celebrat una nova edició de la clàssica Cursa de Muntanya vall de Sóller, que ha reunit més de 350 atletes. A les 8.30 del matí s'ha donat la sortida a la cursa absoluta de 22 quilòmetres i mitja hora més tard a la Mini, en un matí que ha començat ennuvolat però que ha acabat amb sol. El Rei Moro i el seu fill, personatges del Firó, enguany han estat els encarregats de donar la sortida als atletes des de Plaça.