La portaveu de Podem Laura Camargo, acompanyada dels diputats Carlos Saura i Aitor Morrás, ha afirmat aquest dimarts en roda de premsa que el PSIB «no només ha estat deslleial amb Podem i amb els acords pel canvi sinó també amb la ciutadania». Camargo assegura que des de Podem esperen que «el Govern rectifiqui el nomenament de Francisco Fernández Terrés com a gerent de SITIBSA». La portaveu ha manifestat, a més, que el Govern «ha oblidat l’esperit signat als Acords pel canvi de regeneració, que es basa en una nova forma de fer política amb ètica i transparència».
Camargo ha manifestat que durant les negociacions varen marcar un full de ruta que consistia en tres fases: «parlar de programa, després d’organigrama i finalment de nomenaments». Un acord, que segons Podem, «no s’ha respectat perquè el govern no ha informat amb temps suficient d’aquests nomenaments; no ho ha fet des del començament».
«Nosaltres no volem influir en els nomenaments sinó que volem evitar que continuï la dinàmica perniciosa que ha tingut lloc en anteriors legislatures i hem apel·lat a la responsabilitat i al compromís dels partits de govern amb la ciutadania», ha dit. «Tenim dret a exercir l’acció de control de govern com a membres del legislatiu; i és el que la presidenta del Govern va demanar al seu discurs d’investidura», ha afegit Camargo.
Podem: «El PSIB ha oblidat l’esperit dels Acords Pel Canvi»

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).