Setmanari d'informació local - 139 anys

Moto Rock Mallorca reuneix a 2.500 motoristes en homenatge a Lluís Salom

4222

Moto Rock Mallorca ha reunit aquest diumenge a centenars de motoristes a l'Avinguda Jaume III de Palma, en la qual el rugit dels vehicles ha servit per retre homenatge al pilot balear Lluís Salom, mort fa un mes a Montmeló.

La cita ha tengut lloc a partir de les 10.00 hores. L'esdeveniment, organitzat per Rock FM Mallorca (pertanyent al grup Cope), ha aconseguit aquest any el seu 20ª edició.

L'escenificació ha comptat amb gegantes, escup-focs, faquirs, acròbates de l'asfalt i contorsionistes.

A les 10.50 hores ha tingut lloc l'homenatge a Salom, amb la presència dels seus pares, els qui han rebut un ram commemoratiu.

També s'ha exposat una pancarta signada pels pilots de moto GP, i s'ha escoltat la cançó que Salom utilitzava minuts abans de les seves competicions.

Finalment, les motos han duit a terme un minut no de silenci, sinó de soroll de motors.

A les onze ha tingut lloc la sortida oficial de les motos, que han fet un recorregut per S'Esglaieta, Esporles, Banyalbufar, Estellencs, Andratx i finalment Magaluf, on han acabat amb esmorzar i festa a l'hotel BH.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.