El batle de Palma, José Hila, s'ha reunit aquest dimecres en la World Travel Market de Londres amb aerolínies i operadors turístics amb l'objectiu «d'augmentar la connectivitat» amb la capital balear i «promocionar la ciutat com a destinació turística» en els mesos d'hivern.
Les trobades s'han conformat amb Germania, Jet2, British Airways i Monarch. Amb totes elles s'ha tractat de promocionar Palma com a 'city break'. Així, amb Germania i Monarch s'ha parlat de dur a terme accions de relacions públiques i 'fam trip'.
Amb Monarch s'està tancant un viatge de premsa per promocionar les festes de Sant Sebastià; mentre que amb Jet2, la companyia que més incrementa els vols, es treballa en una campanya de comárketing associada a una venda de paquets turístics de finalització de setmana. L'any passat Jet2 va iniciar la connexió de temporada baixa amb Palma posant a la venda 20.400 seients als seus vols, mentre que enguany ha posat 33.600 seients.
Hila es reuneix amb aerolínies i operadors turístics per «augmentar la connectivitat»

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).