Setmanari d'informació local - 139 anys

Gairebé un 50 % dels alumnes segueixen la vaga contra la LOMCE convocada pel SEPC

Un milenar d'estudiants es manifesten a Palma

6312

Prop d'un miler d'estudiants s'han manifestat pels carres de Palma en el marc de la jornada de vaga convocada pel Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) per mostrar el rebuig a la LOMCE i a les seves revàlides.

La manifestació ha sortit de la plaça del Tub i ha arribat a la delegació del govern espanyol a les Balears.

Un total de 18.772 alumnes de les Balears, de centres públics i concertats, el 47,08 del total, ha secundat la vaga segons les dades que ha proporcionat la Conselleria d'Educació i Universitat.

Respecte als centres públics, a les Balears han participat 18.082 alumnes (64,76 %). A Mallorca, 15.046 alumnes han fet vaga (71,55 %); a Menorca, 1.233 alumnes (38,96 %) i a Eivissa i Formentera, han estat un total de 1.803 alumnes els que han participat en la vaga (48,38 %).

Als centres privats i concertats, hi han participat un total de 690 alumnes (5,78 %); tots a Mallorca. Cap ha participat ni a Menorca ni a Eivissa i Formentera.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.