Setmanari d'informació local - 138 anys

Hila pretén convertir Palma en una destinació de turisme cultural durant tot l'any

8608
El batle de Palma, José Hila, juntament amb la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover.

El batle de Palma, José Hila, juntament amb la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, ha assistit avui a la primera jornada de la fira internacional ITB a Berlín amb l'objectiu de convertir Palma en una destinació urbana i cultural durant tot l'any, segons han explicat.

Dins el marc de les presentacions que han tengut lloc aquest dimecres, la Fundació Pilar i Joan Miró ha celebrat el seu 25è aniversari. En aquest sentit, Hila s'ha mostrat molt satisfet amb la Fundació Pilar i Joan Miró i ha declarat que «és un orgull poder vincular la imatge de Palma a un artista tan universal com és Joan Miró, qui va cedir a la ciutat un gran llegat artístic».

El batle també ha destacat que «Palma està de moda gràcies al fet que hem estat capaços de conjugar el binomi cultura i turisme i aquesta és la línia en la qual continuarem en un futur». Per donar més visibilitat a la Fundació Pilar i Joan Miró que, aquest 2017 celebra el seu 25 aniversari, l'escultura de l'artista la Maternité (1973), llueix a l'estand de les Illes Balears a la fira de Berlín.

Segons han informat des de Cort, amb aquesta iniciativa pretenen «apropar aquest centre artístic als visitants a Palma amb la finalitat de potenciar un turisme cultural que contribueixi a la desestacionalització». Durant dos dies, el grup de feina, encapçalat per José Hila, té previst mantenir reunions executives amb agents turístics i destacats mitjans de comunicació especialitzats del mercat alemany amb el propòsit de presentar els nous productes de què disposa Palma i propiciar, d'aquesta manera, «la comercialització de la destinació en temporada mitjana i baixa», han apuntat.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.