Setmanari d'informació local - 138 anys

Hila presenta la marca ‘Palma Beach’ a la fira del Turisme de Berlín

8642
El batle de Palma, José Hila.

El batle de Palma, José Hila, ha presentat aquest dijous en la Fira Internacional del Turisme a Berlín la marca 'Palma Beach', l’objectiu del qual és convertir la Platja de Palma en una destinació turística de tot l'any.

La iniciativa està liderada per empresaris hotelers i de l'oferta turística especialitzada, segons ha indicat l'Ajuntament de Palma. 
Hila ha destacat que es tracta «d'una marca que convida a tots els agents del sector a convergir cap a uns estàndards de qualitat molt precisos i segons una demanda cada vegada més exigent».

En aquest sentit,
el batle ha recalcat que s'ha fet feina «intensament» durant aquests anys per posicionar Palma com a destinació de ciutat tot l'any «i s'ha aconseguit». «Ara toca a la Platja de Palma», ha dit.

Des de Palma 
Beach, Juanmi Ferrer ha explicat que els objectius que persegueix aquesta iniciativa són canviar la imatge de la zona; construir un nou model turístic; oferir una destinació de qualitat i sostenible i aconseguir una destinació que tengui les portes obertes 365 dies a l'any

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.