El batle de Palma, José Hila, ha presentat aquest dijous en la Fira Internacional del Turisme a Berlín la marca 'Palma Beach', l’objectiu del qual és convertir la Platja de Palma en una destinació turística de tot l'any.
La iniciativa està liderada per empresaris hotelers i de l'oferta turística especialitzada, segons ha indicat l'Ajuntament de Palma. Hila ha destacat que es tracta «d'una marca que convida a tots els agents del sector a convergir cap a uns estàndards de qualitat molt precisos i segons una demanda cada vegada més exigent».
En aquest sentit, el batle ha recalcat que s'ha fet feina «intensament» durant aquests anys per posicionar Palma com a destinació de ciutat tot l'any «i s'ha aconseguit». «Ara toca a la Platja de Palma», ha dit.
Des de Palma Beach, Juanmi Ferrer ha explicat que els objectius que persegueix aquesta iniciativa són canviar la imatge de la zona; construir un nou model turístic; oferir una destinació de qualitat i sostenible i aconseguir una destinació que tengui les portes obertes 365 dies a l'any
Hila presenta la marca ‘Palma Beach’ a la fira del Turisme de Berlín
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).